sábado, 16 de febrero de 2008

Benvinguda

Hola a tots els que hem llegiu, he creat aquest blog per explicar, a tothom que ho volgui llegir, la meva vida, les meves opinions de les coses tant pròpies com socials i els meus sentiments. A vegades la vida no és tal com la esperaves o la somiaves de petit. Tampoc, tot hi que tinguem persones de confiança tampoc els expliques sempre tot el que penses o tot el que et pasa, o bé per falta de confiança, o be per mandra, o be perque veus que ja tenen prous problemes i només faltes tu amb els teus rotllos, o be per vergonya, o be per no ser criticat tot i que tu creus fermement amb el que fas.... hi ha miles de motius que no et deixen, a vegades, expandir-te amb les persones. Així doncs, he decidit fer aquest blog, que voldria que mantingués la meva identitat anònima, per doder ser del tot sincera. Tinc massa coses tancades dintre meu i no pot ser.

Be, blogautes (que no se si mai m'arrivara a llegir ningú), fins a la propera.